föräldrar fritt!!!

Japp så som ni hör på rubriken så är det föräldrar fritt hos min bästis Linnea så jag är hos henne denna helgen! 
Det kommer att bli ass grymt!

Idag så har det blåst och regnar super mycket!!! i skolan idag så blåste jag i väg så att jag sprang in i en vägg hahahha, det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra om det hände xD

Men denna helgen så ska jag passa Hoffman innan han åker i väg så det här blir nog den sista helgen med han då...<3

men sånt är livet. men jag kommer ju att sakna han enormt mycket..

På söndag så ska jag och linnea kanske träffa ollipolli :D om vi kommer att träffas så kommer det att bli jätte kul!

Och nu så vill jag bara säga förlåt för att jag har inte bloggat på ett tag..
men jag har inte haf orken till att blogga som ni kanske vet.. men jaja ha det gött nu så ses vi imorgon natti natti :) <3




Kommentarer
Muhammed STOLPSKOTT!

vadå?

blev ni fulla på saft o bullar?

(a)

pusspuss min lilla biiiaaaatch! :*<3

2011-12-10 @ 13:00:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0