Godmorgon!

Tjenare på er <3
precis vaknat, sov över hos linnea i natt. Igrå kväll hade vi jätte kul och snackade med lite olika personer på skype, hiihh såå gulliga var det ;)
Julen är typ över nu, eller ja idag också då :
sen blir det lite ledigt innan det är dax för nyår!!
Kommer att bli bäst på nyår, hihih
bloggen har varit väldigt seg nu under julen, men jag har gjort så mycket jag har hunnit.
Idag så ska jag och Linnea till kungsmässan och köpa lite saker, senare på daggen så blir det stallet och där så ska vi nog bara ta hand om hästarna och linnea ska rida woody och jag ska nog kanske kolla på eller så ska jag gå i skogen med pärlan lite då :P
men ska gå ner nu och käka lite frukost nu så byebye :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0