hahah :)

tjaaaa,
hade ni en bra julafton igår eller?  Min var iallafall toppen! :D
Blev ni  nöjda med era julklappar?
Jag blev ganska nöjd :D
Jag fick en kamera, så fick jag massor av ridsaker och en ny ridväst, så fick jag 200 kr, och parfym och massa andra småtigott :P <3
Men nu vill jag veta.. vad vill ni att jag ska skriva här på bloggen?
Så bara jag vet :D
Men jaja, idag så har jag har jag varit hemma och slappat men så blev jag uttråkad så jag gick till linnea och tvingade henne ut (A) så duktig är jag ;)
men sen så gick vi till skolan och chillade, hahah men den ända roliga som hände där var att linnea halkade ner i ett dike som var lite lerigt fast hon landade med handen först så hon blev helt lerig på skorna och handen då, och så klart så börjar jag att skratta så  att jag ser inte vart jag går så jag trampade på hennes spår av skon och så halkar jag också fast jag ramlar på ryggen och blir helt lerig på ryggen och allt xD
hahah stackars lilla mig ;)
Men ska dra ut med hundarna nu så hej då och godnatt till er alla söta personer ;)


Kommentarer
Kristin

Tjaaaaaa! Va lyckade ni är alltså! :D

2011-12-27 @ 16:20:36
URL: http://alien.devote.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0