sorry

sorry för dålig uppdatering av mig nu för det sisstånde, men jag har haft lite saker att göra som tex igår så skulle vi hämta en ny häst som heter Gismo till stallet och det tog hela dagen att hämta han. Och idag så var jag tvungen att passa mina små sysskon och det kanske tog halva dagen, för mamma och pappa åkte och fixade saker och handlade.
Just det ja!
Ellinore har kommit hem! :D
eller hon ska sova här tills på måndag sen så åker hon igen ner till skåne :/ 
men just nu så sitter jag och Ellinore diggar lite musik och kollar runt på facebook :)
Är det bara jag som inte fattar att det är JUL imorgon? :S 
Jag var seriöst nära på att glömma bort julklapparna.. heheh, men jag har köpt i alla fall köpt det till hela familjen:) så tummen upp för den(Y)
Men ska gå nu och vara med Ellinore lite nu så bye bye! :)
Blir kanke bild imorgon :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0