:)

Hellu goingar! Kom hem för en stund sedan! Idag så har jag och linnea ridit i padocken och vi red barbacka..

Hoffman var ganska pigg han bockade med mig och stegrade med mig men det var bara kul :D

men jag har ramlat av 2 gånger men det var när han blev rädd så jag ramlade av och landade på mina fötter som tur va :)

men lilla linnea hon ramlade av sin häst 5 gånger och min häst 1 gång hhahah

sedan efter vi hade ridit så fick vi gå hem ganska raskt för att vi skulle till hennes farmor och farfar och äta middag.

idag så han jag inte träffa olliver så vi ska kanske träffa honom imorgon i stället (Y)

orkar inte skriva så mycket mer för att jag är jätte trött så natti.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0