äntligen så får jag sitta vid datan!!!

morse så fick jag inte sitta vid datan för att hon tycker att jag har suttit för mycket vid datan här hemma..

men det är ju inte då konstigt det finns ju inpetning annat man kan ju göra -.-'

men men nu ska jag berätta hur min dag har varit hittills! :D

idag så har jag hittills städat lite och passat mina småsyskon sen så har jag joggat.. ja det var inte så mycket men det var i alla fall något :P

men nu senare på dagen så ska jag kanske ut och jogga igen men mycket längre för att förut så joggade jag bara runt hala skogen :P

Lägger in ett litet inlägg senare så puss puss <3

 




Kommentarer
Ellen

Duktig du är som är ute och joggar :)



Vill du vara med och tävla om ett "Komma över krossat hjärta"-kit på min blogg? I så fall hittar du tävlingen här: http://ttypisktellen.blogg.se/2011/november/tavling-alla-krossade-hjartans-dag.html

2011-11-06 @ 13:34:11
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0