F*n också...

asså när jag  var i stallet idag så var jag uppe på höloftet och gjorde massa saker och sedan så klart hade jag min mobil i min ficka och SÅKLART så ska den åka ut sen ne i ett hö hål och så fick vi nästan upp den men då kom linneas mamma och hon hade jätte bråttom så att hon sa att vi inte kunde ta den idag så att vi får ta den imorgon.....

ÅÅÅÅHHH asså jag skulle lägga undan mobilen då skulle det inte bli så här!!!!!!!

Nu så kommer jag inte heller kunna sova under hela natten!! jag vet att det låter helt knäppt men asså jag kan inte leva utan min mobil!

förlåt att det blev ett sånt här inlägg men aa...

orkar inte skiva mera men det här blir det sista inlägget idag så godnatt....

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0