10 saker jag stör mig på & 10 saker jag älskar

Jag stör mig på..
1. När folk är så jävla egoistiska och bara tänker på sig själv oh sitt eget bästa.
2.När folk klagar på mig, vad jag har på mig och hur jag ser ut!
3.Folk som säger vad man ska göra och inte göra!
4.Falska personer
5. Stör mig faktiskt lite på mitt utseende.
6.Att man aldrig kan vara vänner efter ett förhållande..
7.Folk som tror sig!
8.dåliga sminkdagar!
9.Gå upp tidigt på morgonen.
10.När saker oh ting dampar!

Jag älskar...
1.Killar som visar sina känslor
2.Min familj
3.Mina närmaste kompisar
4.Tuggummi
5.Justin bieber!<3
6.innebandy, fotboll, ridning, Paintball osv..
7.Facebook
8.Sena sommarnättrer
9. att gå ut och gå på natten ;)
10. att sminka mig och platta håret (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0