:)

tjena! :)
har precis kommit hem från stallet och just  nu så sitter jag i soffan med halva familjen och äter lite godis.
Istallet så skulle bara jag göra ordning till linneas häst och annan häst och inte rida, men Emilia ( en tjej istallet) skulle rida två hästar oh så orkade hon inte precis rida båda så hon frågade mig om jag ville rida den lilla hästen som var piggast och det ville jag ju då, så jag har ridigt och gjorti ordning i stallet idag.
sen så har jag inte gjort så mycket.
Ikväll så ska jag kolla på melodifestivalen med familjen och mysa lite så.
men ska gå nu och äta lite godis, innan det tar slut ;)
hej då! <3


Kommentarer
p0tterb0ii

Hej! Jättefin blogg!!! c: Kika gärna in min blogg också c:

2012-02-10 @ 14:46:39
URL: http://www.saveitfortheworld.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0