good day

nu så är man ny duschad, har hoppat i mys kläderna och nu så ska jag bara vänta på att ponnyakuten ska börja :)

jag han inte blogga i morse för att jag skulle till stallet typ kl 10 och jag "råkade" sova lite längre så jag vaknade typ halv tio så ringde Emilia mig och sa att dom var på väg (dom skulle köra dit mig) så jag kastade på mig kläderna och tog lite flingor och gjorde i ordning mig så jag han inte blogga (N)


men idag så har jag bara varit i stallet (Y) jag kunde inte rida woody för han är lite halt och så börjar han att bli sjuk :(

så jag fick rida lilla gubben (Y) han är en b-ponny, ap gullig är han (A)

men ska ta och gå upp till dom andra på övervåningen så ha det bra nu hej då och godnatt :*

 

linnea and meee <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0