2012-01-01

Hejsan på er <3
vilken rolig kväll/natt familjen och jag hade igår/idag, hahah 
käkade massa gott, kikade på raketer, snackade och skrattade ganska mycket osv....
Idag så kommer det nog inte att hända så mycket, mest nog att jag kommer att slappa och sånt :P
Just det ja :)
Jag känade pengar också igår ;)
hehehe jag gick ut med linneas hundar på kvällen, men jag vet inte precis hur mycket pengar jag ska få :P
Nu är jul & nyår och allt sådant över, så nu kommer jag nog att få massa tid med att blogga igen :)
hoppas att alla fick en bra nyår igår!
bye bye <3



Kommentarer
Emma

Fin blogg! :)



Kika gärna in på min om du har tid och lust!

2012-01-01 @ 22:47:30
URL: http://emmaaengstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0