chill

tja bloggen :)

min blogg har dampat lite så jag kom inte in på den, så det har varit en väldigt dålig uppdatering :S

Idag så har jag varit i kungsbacka med veronica, theo och josefin och jag köpte två saker bara idag. och det var en kofta och någon smink sak :P
Men just nu så sitter jag i soffan och myser med mina små syskon och kollar på tv och äter lite små godis :))
bäst att mysa med dom innan mamma och pappa kommer hem ;)

Imorgon så kommer jag att rida linneas häst woody (Y)
och igår fick jag reda på att jag ska börja rida pärlan om 3 veckor typ, åhh det känns som en evighet :((
men sånt är livet  :/

Hoppas att ni har haft en nice dag idag och så ses vi imorgon ;)
natti natti puss puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0