godkväll :)

Heeejsan alla goa :D

Är nu äntligen hemma efter en riktigt lång dag!! Klev upp vid 1 tiden och kom precis hem nu vid 10 tiden på kvällen :P

Men idag så har jag varit i stallet hela dagen, och då så rakade vi linneas häst och gjorde i ordning allt det man ska göra... och så har jag och linnea ridit gismo och Woody, det gick jätte bra förutom att woody var pigg, men det var bara skoj :)

skola imorgon då -.- kommer inte att orka det, eller jag kommer säkert att försova mig för jag har inte vant mig att vakna tidigt längre, så jag måste ändra på det nu inatt :)
Undra hur det kommer att gå?

Men ska hoppa ner i duschen nu så hej då och sovgött <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0