Måste bara säga en viktig sak!


Asså jag har inte varit mig själv här på bloggen, jag vet inte varför men jag ska här och nu vara 110% mig själv här på bloggen och i verkligheten.
Kan berätta lite om mig så att ni vet lite om mig i alla fall.
Jag heter jessica tafjord så ni kanske har märkt.
Jag rider på fritiden, men jag har inte en egen häst utom jag "hyr" några hästar i stallet som jag rider då.
Jag är också med kompisar på fritiden.
Jag har har gått i fotboll i typ 4 år och så har jag gått i innebandy och nu så händer det lite ibland att man spelar lite paintball :))
Jag har 4 syskon och en halv bror men han är som en riktig bror för mig.
En av mina syskon bor i skåne...... 15årbara
Min mamma och pappa är skilda.
jag gillar inte skolan, det ända jag gillar där är idrotten och att få vara med kompisar.
Jag litar på mina kompisar till 100%

japp där fick ni lite saker om mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0