ny duschad (Y)

Ja som rubriken säger så har jag precis duschat, och denna gången så blev det en lång och varm dusch :D
ass gött att duscha länge :)
Jag kom hem ganska tidigt idag
Vad har du gjort idag?
Idag så har jag gjort ordnig till pärlan och linneas hästar, sen så har jag, linnea och hennes mamma åkt in till sjukhuset och kollat hela hennes ben, och dom sa att det kanske hade blivit en sprika eller något, imorgon så ska linnea åka in till sjukhuset och nu så går hon på kryckor.
Nu när linnea inte kan rida så ska jag rida hennes häst nu denna veckan, och så ska jag ta hand om Pärlan också.
Men ska fixa ordning mig det sista och så ska jag sova är ass trött.
godnatt :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0