Fredag den 13

hej, det var ett tags sedan nu!
har inte haft lust eller tid att blogga, men från och med nu så ska jag försöka att blogga så mycket som jag kan!
Som kanske alla har just nu är sommarlov! :)
fyfan vad gött asså, ingen skola, inga jobbiga lärare som säger till vad man ska göra osv!

Nu så får man göra vad man vill nästan!
men kan dra lite vad jag gjort de senaste: jag fick guldpass på min födelsedag och lite andra så saker :) så jag har ju såklart åkt till liseberg med massa kompisar :) och vad har jag mer gjort.. hmm... jo jag har solat badat och massa såna saker man gör på sommaren :)
men just nu så är jag hos pappa i åsa och ska snart ut i skogen och jogga lite tänkte jag så vi hörs la lite senare på kvällen då! :)
puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0